4. Recuperarea parolei

PAROLA poate fi recuperată prin următoarele metode:

4.1. Adresa de e-mail (poșta electronică)

Dacă aveți nevoie să recuperați parola contului dvs. pe achizitii.md, urmați acești pași simpli:

  1. Accesați pagina principală achizitii.md
    Pe pagina de start, localizați butoanele „Intră” sau „Intrare” în colțul din dreapta sus al ecranului.

  2. Apăsați butonul „Intră” sau „Intrare”
    Aceasta vă va direcționa către pagina de autentificare.

  3. Alegeți opțiunea de recuperare a parolei
    Introduceți adresa de e-mail asociată contului pentru a primi instrucțiuni privind resetarea parolei.

  4. Introduceți caracterele de securitate
    În partea dreaptă, veți vedea un set de cifre sau caractere. Introduceți-le în câmpul specificat pentru a verifica identitatea dvs.

  5. Apăsați butonul „Trimite”
    După ce ați completat toate câmpurile, apăsați „Trimite”. Veți primi un e-mail cu instrucțiuni pentru resetarea parolei.

  6. La adresa de e-mail (poșta electronică) veți primi un mesaj/scrisoare cu un link pentru recuperarea parolei.

 

4.2 Nume de utilizator (login)

Dacă doriți să recuperați parola utilizând numele de utilizator, urmați acești pași simpli:

  1. Accesați întrebarea „Ați uitat parola?”
    În pagina de autentificare, după ce apăsați butonul „Intră” sau „Intrare”, selectați opțiunea „Ați uitat parola?”.

  2. Introduceți numele de utilizator
    Completați câmpul cu numele de utilizator pe care l-ați folosit la înregistrare.

  3. Verificați e-mailul
    Veți primi un mesaj la adresa de e-mail asociată contului dvs., care va conține un link pentru resetarea parolei.

  4. Urmați linkul pentru a reseta parola
    Accesați linkul din e-mail și urmați instrucțiunile pentru a seta o nouă parolă.

4.3. Numărul de telefon

Dacă preferați să recuperați parola prin numărul de telefon, urmați pașii de mai jos:

  1. Accesați întrebarea „Ați uitat parola?”
    După ce apăsați butonul „Intră” sau „Intrare” pe pagina de autentificare, selectați opțiunea „Ați uitat parola?”.

  2. Introduceți numărul de telefon
    Completați câmpul cu numărul de telefon asociat contului dvs. la înregistrare.

  3. Verificați mesajele SMS
    Veți primi un SMS care conține instrucțiuni sau un cod pentru recuperarea parolei.

  4. Urmați instrucțiunile pentru a reseta parola
    Utilizați codul primit pentru a accesa pagina de resetare și a seta o nouă parolă.

Updated on November 13, 2024