Dacă doriți să schimbați datele de login, cum ar fi parola, numele de utilizator, numărul de telefon mobil sau fix și adresa de e-mail, urmați acești pași:
-
Accesați secțiunea „Setări”
În bara de notificări, faceți click pe opțiunea „Setări”. -
Efectuați modificările necesare
Actualizați informațiile pe care doriți să le schimbați, cum ar fi parola, numele de utilizator, numărul de telefon sau adresa de e-mail. -
Introduceți parola curentă
Pentru a confirma modificările, introduceți parola curentă asociată cu numele dvs. de utilizator. -
Salvați modificările
După introducerea parolei, salvați modificările pentru ca acestea să fie aplicate.
Dacă compania dvs. a fost deja înregistrată pe platforma achizitii.md, dar nu aveți acces la Cabinet, urmați pașii de mai jos pentru a solicita accesul:
-
Trimiteți o solicitare oficială la adresa info@achizitii.md
Solicitarea trebuie să fie semnată electronic de către Administratorul companiei. -
Includeți următoarele informații în solicitare:
- Nume și prenume;
- Funcția deținută în cadrul companiei;
- IDNO/Codul fiscal al companiei/instituției.
Prin respectarea acestor pași, echipa achizitii.md va putea să vă adauge în Cabinetul existent și să vă ofere accesul necesar pentru a utiliza platforma în numele companiei dvs.