Pentru publicarea planului de achiziții accesați:
A. Cabinet – Planuri și buget – Buget.

B. Accesați butonul „Creează o linie de buget”.

C. Completați toată informația obligatorie și tastați butonul „Salvează și continuă” jos pe pagină.

Atenție: Perioada de necesitate se începe din momentul publicării procedurilor pentru aceste bunuri/servicii/lucrări și se finisează la momentul ultimii livrări. Codul CPV se indică din grupa a II-a: EX: XXX00000-Y.
D. După completarea bugetului, adăugați sursa de finanțare, în cazul cînd dispuneți de mai multe surse ele se adaugă consecutiv.

Completați spațiile și accesați butonul „Salvează și continuă„.

E. Sursa de finanțare indicată apare direct sub denumirea proceduri. Din momentul ce adăugați o sursă de finanțare devine activ butonul „Creează plan de achiziție„.

F. Accesați butonul „Creează plan de achiziție„, selectați tipul procedurii și confirmați alegerea pentru a trece la pasul următor.

G. Completați informațiile cerute, adăugați „Alocarea bugetară” și accesați butonul „Trimite”.

Atenție: Data stabilită pentru începerea procedurii – se indică doar luna orientativă. În caz că aveți mai multe surse de finanțare, accesați + și selectați fiecare sursă în parte.
H. Următoarea pagină care s-a deschis este confirmarea că ați creat cu succes Planul de achiziții.

Atenție: Pentru a găsi planul publicat accesați Cabinet – Planuri și buget – Planuri. Iar pentru a continua publicarea procedurii accesați butonul „Creează anunț de participare” și urmați pașii de completare.