Pentru publicarea planului de achiziții accesați:
7.1 Cabinet – Planuri și buget – Buget.
7.2 Accesați butonul Creează o linie de buget.
7.3 Completați toată informația obligatorie ( * ) și tastați butonul Salvează și continuă jos pe pagină.
Atenție: Perioada de necesitate se începe din momentul publicării procedurilor privind achiziționarea bunurilor/serviciilor/lucrărilor și se finisează la momentul ultimii livrări. Codul CPV se indică din grupa a II-a: EX: XXX00000-Y.
7.4 După completarea bugetului, adăugați sursa de finanțare. În cazul în care dispuneți de mai multe surse, le adaugați consecutiv, accesând ( + ) și selectați fiecare sursă în parte.
Completați spațiile/câmpurile și accesați butonul Salvează și continuă.
7.5 Sursa de finanțare indicată va aparea direct sub denumirea procedurii. Din moment ce adăugați o sursă de finanțare devine activ butonul Creează plan de achiziție.
7.6 Accesați butonul Creează plan de achiziție, selectați tipul procedurii și confirmați alegerea pentru a trece la pasul următor.
7.7 Completați informațiile cerute, adăugați Alocarea bugetară și accesați butonul Trimite.
Atenție: Data stabilită pentru începerea procedurii – se indică doar luna orientativ.
7.8 Următoarea pagină care se va deschide este confirmarea că ați creat cu succes Planul de achiziții.
Atenție: Pentru a găsi planul publicat accesați Cabinet – Planuri și buget – Planuri, iar pentru a continua publicarea procedurii accesați butonul Creează anunț de participare și urmați pașii de completare.