1. Principala
  2. Întrebări Frecvente Furnizori
  3. IDNO este deja folosit/nu există
  1. Principala
  2. Întrebări Frecvente Cumpărători
  3. IDNO este deja folosit/nu există

IDNO este deja folosit/nu există

Întrebare: În procesul de înregistrare pe platformă în calitate de client, se obține răspunsul «acest IDNO este deja folosit/nu există» . Care este cauza și cum poate fi soluționată problema menționată? Aceeași problemă apare la prima logare, nu este acceptat email-ul cu care clientul s-a înregistrat.

Răspuns: În procesul de înregistrare autoritatea contractantă/operatorul economic indică codul său fiscal. Motivul apariției acestei erori «acest IDNO este deja folosit/nu există», constă în faptul că înregistrarea a fost făcută anterior sau înregistrarea nu a fost finalizată, fiind întreruptă la un moment dat. Dacă nu cunoașteți cine a început înregistrarea și cum să o continuați apelați la serviciul suport 022-003-999 sau info@achizitii.md
Updated on February 13, 2019