1. Principala
  2. Pentru Cumpărători
  3. 1. Înregistrarea pe platforma achizitii.md în calitate de cumpărător.

1. Înregistrarea pe platforma achizitii.md în calitate de cumpărător.

Pentru a accesa sistemul, puteți utiliza profilul dvs de pe 999.md, forum.md, point.md, play.md, sporter.md sau numbers.md sau puteți înregistra un cont nou.

Rețineți: înregistrarea incompletă pe site este valabilă timp de 14 zile calendaristice, apoi contul dvs. va fi blocat.

Pentru a înregistra un cont nou pe platforma achizitii.md Dvs trebuie să:

А. Deschideți site-ul https://achizitii.md/ro/

B. Accesați butonul “Înregistrare”

C. Trebuie să specificați adresa de e-mail unde va fi trimis link-ul de confirmare a înregistrării, numele de utilizator „login” al companiei Dvs, parola și cifrele afișate în imagine.

Atenție: numele de utilizator trebuie să conțină numai cifre și litere latine, fără spații și virgule

D. În mesajul primit la poșta electronică va fi link-ul către următorul pas al înregistrării

E. Este necesar să completați cererea de înregistrare

F. După completarea cererii de înregistrare, este necesar să accesați butonul “Mai departe”. Se va deschide o anchetă nouă pentru completarea detaliată a datelor despre companie. Este necesar să indicați toate datele pentru ca sistemul să poată genera cererea. Cererea dată se semnează de Dvs(Autoritate Contractantă). Toate cîmpurile marcate cu „*” sunt obligatorii spre completare.

Atenție: Dacă la înregistrare primiți eroarea: Acest IDNO este deja utilizat, înseamnă că firma Dvs este deja înregistrată pe site. Pentru mai multe informații, contactați operatorii noștri: 022 003 999 (luni – vineri: 9.00 – 18.00).

G. După ce a-ți introdus toate datele despre companie, trebuie să faceți clic pe butonul „Salvați”. Sistemul generează automat o cerere în funcție de datele introduse. La poșta electronică va fi trimis un mesaj: Contractul a fost creat cu succes. Acum puteți să îl semnați digital în cabinetul Dvs, secțiunea Profil.

H. După studierea cererei ( butonul “Vizualizare cererea” ) Dvs puteți trece la semnarea acestuia ( butonul “Semnarea cererei”)

I. Semnarea cererei se desfășoară pe site-ul: https://msign.gov.md/

Este necesar să alegeți tipul semnăturii electronice de care dispuneți Dvs și să treceți etapele de semnare a cererei.

(!) Dacă aveți întrebări sau erori în procesul de semnare – trebuie să contactați CENTRUL DE ASISTENȚĂ servicii publice electronice: 022 820 000

Î. După semnarea cererei la Dvs va apărea butonul “Verifică semnătura”, care dovedește finisarea cu succes a înregistrării companiei Dvs pe portalul achizitii.md
Atenție: Contul Dvs va fi activat după verificarea cererei de către managerii noștri

Atenție: de fiecare dată când editați informațiile companiei în profil, cererea este generată din nou și necesită semnată repetat.

Updated on March 25, 2020