1. Principala
  2. Pentru Furnizori
  3. 1. Înregistrarea pe platforma achizitii.md în calitate de furnizor.

1. Înregistrarea pe platforma achizitii.md în calitate de furnizor.

Pentru a accesa sistemul, puteți utiliza profilul dvs de pe 999.md, forum.md, point.md, play.md, sporter.md sau numbers.md sau puteți înregistra un cont nou.

Rețineți: înregistrarea incompletă pe site este valabilă timp de 14 zile calendaristice, apoi contul dvs. va fi blocat.

Pentru a înregistra un cont nou pe platforma achizitii.md Dvs trebuie să:

А. Deschideți site-ul https://achizitii.md/ro/

B. Accesați butonul “Înregistrare”

C. Trebuie să specificați adresa de e-mail unde va fi trimis link-ul de confirmare a înregistrării, numele de utilizator „login” al companiei Dvs, parola și cifrele afișate în imagine.

Atenție: numele de utilizator trebuie să conțină numai cifre și litere latine, fără spații și virgule

D. În mesajul primit la poșta electronică va fi link-ul către următorul pas al înregistrării

E. Este necesar să completați cererea de înregistrare

F. După completarea cererii de înregistrare, este necesar să accesați butonul “Mai departe”. Se va deschide o anchetă nouă pentru completarea detaliată a datelor despre companie. Este necesar să indicați toate datele pentru ca sistemul să poate genera contractul. Contractul dat se semnează între Dvs(agent economic) și platforma achizitii.md(operatorul platformei). Toate cîmpurile marcate cu „*” sunt obligatorii spre completare.

Atenție: Dacă la înregistrare primiți eroarea: Acest IDNO este deja utilizat, înseamnă că firma Dvs este deja înregistrată pe site. Pentru mai multe informații, contactați operatorii noștri: 022 003 999 (luni – vineri: 9.00 – 18.00).

G. După ce a-ți introdus toate datele despre companie, trebuie să faceți clic pe butonul „Salvați”. Sistemul generează automat un contract în funcție de datele introduse. La poșta electronică va fi trimis un mesaj: Contractul a fost creat cu succes. Acum puteți să îl semnați digital în cabinetul Dvs, secțiunea Profil.

H. După studierea contractului ( butonul “Vizualizare contract” ) Dvs puteți trece la semnarea acestuia ( butonul “Semnare contract”)

I. Semnarea contractului se desfășoară pe site-ul: https://msign.gov.md/

Este necesar să alegeți tipul semnăturii electronice de care dispuneți Dvs și să treceți etapele de semnare a contractului.

(!) Dacă aveți întrebări sau erori în procesul de semnare – trebuie să contactați CENTRUL DE ASISTENȚĂ servicii publice electronice: 022 820 000

Î. După semnarea contractului la Dvs va apărea butonul “Verifică semnătura”, care dovedește finisarea cu succes a înregistrării companiei Dvs pe portalul achizitii.md
Atenție: Contul Dvs va fi activat după verificarea contractului de către managerii noștri

Atenție: de fiecare dată când editați informațiile companiei în profil, contractul este generat din nou și necesită semnat repetat.

Updated on March 25, 2020