3. Logarea pe platformă pentru utilizatorii înregistrați
3.1. Logarea / autentificarea pe platformă
Pentru autentificarea pe platformă a utilizatorilor înregistrați este necesar să:
- Accesați site-ul https://achizitii.md/ro/ și apăsați butonul Intră sau Intrare.
- Indicați numele de utilizator sau adresa de e-mail și parola indicate la etapa înregistrării, sau utilizați contul de pe o rețea socială.
3.2. În cazul în care, din anumite motive, nu cunoașteți / nu vă amintiți login și parola pentru autorizarea în sistemă, există câteva posibilități de clarificare.
1. Transmiteți o scrisoare oficială (semnată electronic) la adresa de e-mail info@achizitii.md cu solicitarea de a vă fi prezentate datele cu care a fost realizată înregistrarea inițială, și anume: login (numele de utilizator), e-mail și număr de telefon pentru restabilirea parolei. (!) Parolele nu se salvează la noi.
2. În cazul în care doriți ca mai mulți angajați ai companiei/instituției să utilizeze platforma achizitii.md, atunci este necesar ca să transmiteți o scrisoare oficială (semnată electronic) la adresa de e-mail info@achizitii.md cu solicitarea de a fi adăugat un utilizator nou în Cabinetul deja existent, pe care l-ați creat inițial conform instrucțiunii: https://support.achizitii.md/support-achizitii/1-inregistrarea-pe-platforma-achizitii-md-furnizor/, până la punctul 1.6.
În scrisoare este necesar de a include următoarele date a utilizatorului nou:
- login nou creat sau existent (la care Dvs. aveți deja acces);
- nume, prenume;
- adresa de e-mail;
- număr de telefon;
- funcția în companie/instituție;
- IDNO / Codul fiscal al companiei/instituției.