7. Cabinet și lucrul în acesta (furnizor)
După înregistrarea cu succes pe platformă, este creat un Cabinet virtual pentru compania Dvs., care vă permite să vă gestionați profilul, să adăugați utilizatori noi, să modificați abonările pentru domeniile care v-ar interesa, să monitorizați starea tenderilor la care a-ți participat, să adăugați tendere în secțiunea Favorite.

Atenție: dacă în cabinet este activ Modul de testare (buton verde) și există o notificare prin care trebuie de semnat un contract – contactați managerii la numerele de telefon 022 003 999, 079 999 801 ( luni – vineri 9:00 – 17:00 ) sau prin chat din colț dreapta jos pentru activarea pe platformă.
7.1. Profil – În această secțiune se afișează toate informațiile despre compania Dvs. pe care le specificați în timpul înregistrării. Cînd editați orice informație de profil, contractul este generat din nou și necesită să fie semnat.
7.2. Adăugare utilizatori – Pentru a adăuga utilizatori în cabinetul companiei, trebuie să dați click pe „Adăugați utilizator”, să specificați rolul acestuia (Admin / manager – utilizatorii cu aceste roluri au capacități similare, cu excepția: utilizatorul cu rolul Admin poate adăuga și elimina alți utilizatori.
Contact – acest rol este selectat, dacă scopul este de a adăuga numai detaliile de contact ale persoanei care ar putea fi vizibile în procedura de achiziție), completați toate datele.
Important: noul utilizator pe care îl adăugați la Cabinet trebuie să aibă inițial un nume de utilizator (login) pe achizitii.md / 999.md.


7.3. Redactare date utilizator
- Cabinet – Utilizatori ( aplicați modificările necesare );
- Cabinet – Profil ( schimbați cu locul Numele și Prenumele directorului) și Salvați.
O sa fie actualizată cererea, pe care o resemnați din numele Directorului. - Numele nou trebuie să fie adăugat și în setările contului, anume aici:

7.4. Abonări – Notificări în formă electronică pe adresa Dvs. de e-mail ( specificat în setările profilului ) , în funcție de domeniul Dvs. de activitate și interese. Puteți face abonarea după clasificatorul CPV de bunuri și servicii, după cuvinte cheie, pe regiuni ale țării, după numele sau codul fiscal al autorității contractante și puteți alege o frecvență de primire a notificărilor.
Codul CPV – utilizat de client pentru a clasifica produsul sau serviciul solicitat.
Este important să ne concentrăm asupra faptului că beneficiarul publică tendere numai cu codul din a doua categorie (de exemplu: 50800000-3).


7.5. Favorite – În această secțiune puteți salva tendere, pe care doriți să le urmăriți. Pentru a face acest lucru: trebuie să găsiți o licitație pe site, să o deschideți, faceți click pe conturul stelei care se reflectă în titlu procedurii.
Important: numărul de pagini din favorite nu trebuie să depășească 14.


7.6. Ofertele mele – În această secțiune puteți vedea lista tenderelor la care a-ți participat.
7.7. Documente – Această rubrică poate fi utilizată cu scopul salvării documentelor. Nimeni, cu excepția utilizatorilor cabinetului, nu pot vedea aceste documente. Documentele încărcate și salvate în această rubrică pot fi ulterior utilizate la depunerea ofertei comerciale, prin încărcare direct de aici.
