3.1. Logarea / autentificarea pe platformă
Pentru a vă autentifica pe platformă, urmați pașii de mai jos:
- Accesați site-ul https://achizitii.md/ro/.
- Faceți clic pe butonul Intră sau Autentificare.
- Introduceți numele de utilizator sau adresa de e-mail și parola setate în timpul înregistrării sau autentificați-vă utilizând un cont de pe o rețea socială.

În cazul în care nu cunoașteți sau nu vă amintiți login-ul și parola pentru autentificare, aveți următoarele opțiuni:
-
Recuperarea datelor de autentificare:
Trimiteți o scrisoare oficială (semnată electronic) la adresa de e-mail info@achizitii.md cu o solicitare de a primi informațiile utilizate la înregistrarea inițială, cum ar fi login-ul (numele de utilizator), adresa de e-mail și numărul de telefon pentru resetarea parolei.
Notă: Parolele nu sunt salvate în sistemul nostru.– Exemplu de cerere pentru obținerea datelor de autentificare: https://docs.google.com/document/d/1blrgoh7tdh0B77Wrnh-kZc63hrntM9pLVChYIPlqUFg/edit?tab=t.0
-
Adăugarea unui utilizator nou pentru acces multiplu:
Dacă doriți ca mai mulți angajați ai companiei/instituției să utilizeze platforma achizitii.md, transmiteți o scrisoare oficială (semnată electronic) la info@achizitii.md cu solicitarea de a adăuga un utilizator nou în Cabinetul existent, creat conform instrucțiunii până la punctul 1.6: link către instrucțiuni.În scrisoare, includeți următoarele date ale noului utilizator: Login nou creat sau existent (cu acces deja disponibil); Nume și prenume; Adresa de e-mail; Număr de telefon; Funcția în companie/instituție; IDNO / Codul fiscal al companiei/instituției.
– Exemplu de cerere pentru adăugarea unui utilizator nou: https://docs.google.com/document/d/10CYchPUzomNrdYziaPTq0ihZbMqz3FPooG68haOODlQ/edit
📌 După verificarea solicitării, în cazul în care toate datele transmise sunt corecte și conforme, veți primi un răspuns cu instrucțiunile de activare în termen de 1–2 zile lucrătoare.