1. Principala
  2. Ghid tehnic pentru Furnizori ( Operatori Economici )
  3. 3. Logarea pe platformă pentru utilizatorii înregistrați
  1. Principala
  2. Ghid tehnic pentru Cumpărători ( Autoritățile Contractante )
  3. 3. Logarea pe platformă pentru utilizatorii înregistrați

3. Logarea pe platformă pentru utilizatorii înregistrați

3.1. Logarea / autentificarea pe platformă

Pentru autentificarea pe platformă a utilizatorilor înregistrați este necesar să:

  • Indicați numele de utilizator sau adresa de e-mail și parola indicate la etapa înregistrării, sau utilizați contul de pe o rețea socială. 

3.2.  În cazul în care, din anumite motive, nu cunoașteți / nu vă amintiți login și parola pentru autorizarea în sistemă, există câteva posibilități de clarificare.

1. Transmiteți o scrisoare oficială (semnată electronic) la adresa de e-mail info@achizitii.md cu solicitarea de a vă fi prezentate datele cu care a fost realizată înregistrarea inițială, și anume: login (numele de utilizator), e-mail  și număr de telefon pentru restabilirea parolei. (!) Parolele nu se salvează la noi.

2. În cazul în care doriți ca mai mulți angajați ai companiei/instituției să utilizeze platforma achizitii.md, atunci este necesar ca să transmiteți o scrisoare oficială (semnată electronic) la adresa de e-mail info@achizitii.md  cu solicitarea de a fi adăugat un utilizator nou în Cabinetul deja existent, pe care l-ați creat inițial conform instrucțiunii: https://support.achizitii.md/support-achizitii/1-inregistrarea-pe-platforma-achizitii-md-furnizor/, până la punctul 1.6.

În scrisoare este necesar de a include următoarele date a utilizatorului nou: 

  • login nou creat sau existent (la care Dvs. aveți deja acces);
  • nume, prenume;
  • adresa de e-mail;
  • număr de telefon;
  • funcția în companie/instituție;
  • IDNO / Codul fiscal al companiei/instituției.
Updated on October 22, 2023