1. Principala
  2. Pentru Cumpărători
  3. 6. Cabinet și lucrul în acesta(cumpărător)

6. Cabinet și lucrul în acesta(cumpărător)

După înregistrarea cu succes pe platformă, este creat un Cabinet virtual pentru compania Dvs., care vă permite să vă gestionați profilul, să adăugați utilizatori noi, să modificați abonările pentru domeniile care v-ar interesa, să monitorizați starea tenderilor la care a-ți participat, să adăugați tendere în secțiunea Favorite.

Atenție: dacă în cabinetul Dvs este activ modul de testare(buton verde) și există o notificare prin care trebuie să semnați un contract – contactați managerii noștri 022 003 999 pentru activarea Dvs. pe platformă.

6.1. Profil – În această secțiune se afișează toate informațiile despre compania Dvs. pe care le specificați în timpul înregistrării. Cînd editați orice informație de profil, contractul este generat din nou și necesită să fie semnat.

6.2. Utilizatori – Pentru a adăuga utilizatori în cabinetul companiei, trebuie să dați click pe „Adăugați utilizator”, să specificați rolul acestuia (Admin / manager – utilizatorii cu aceste roluri au capacități similare, cu excepția: utilizatorul cu rolul Admin poate adăuga și elimina alți utilizatori. Contact – aceast rol este selectat, dacă scopul este de a adăuga numai detaliile de contact ale persoanei care ar putea fi vizibile în procedura de achiziție), completați toate datele.

Updated on February 12, 2019