După înregistrarea cu succes pe platformă, este creat un Cabinet virtual pentru compania Dvs. care permite gestionarea profilului, adăugarea utilizatorilor noi, modificarea abonărilor pentru domeniile interesate, monitorizarea stării tenderilor la care participați, adăugarea tenderelor în secțiunea Favorite.

Atenție: dacă în cabinet este activ Modul de testare (buton verde) și există o notificare prin care trebuie de semnat un contract – contactați managerii la numerele de telefon 022 003 999, 079 999 801 ( 9:00 – 17:00 ) sau prin chat din colț dreapta jos pentru activarea pe platformă.
6.1. Profil – în această secțiune se afișează toate informațiile despre companie care se specifică în timpul înregistrării. După editarea oricărei informații din profil, contractul este generat din nou și necesită să fie semnat.
6.2. Adăugare utilizatori – pentru adăugarea utilizatorilor în cabinetul companiei, se accesează „Adăugați utilizator”, se specifică rolul acestuia (Admin / manager – utilizatorii cu aceste roluri au capacități similare, cu excepția: utilizatorul cu rolul Admin poate adăuga și elimina alți utilizatori. Contact – acest rol este selectat, dacă scopul este de a adăuga numai detaliile de contact ale persoanei care ar putea fi vizibile în procedura de achiziție), se completează toate datele.
Important! La adăugarea unui utilizator nou la cabinet, login-ul acestuia trebuie să fie deja creat în sistemă: https://support.achizitii.md/support-achizitii/1-inregistrarea-pe-platforma-achizitii-md-2/ pînă la litera F.


6.3. Redactare date utilizator
- Cabinet – Utilizatori (aplicați modificările necesare);
- Cabinet – Profil (schimbați cu locul Numele și Prenumele directorului) și Salvați.
O sa fie actualizată cererea, pe care o resemnați din numele Directorului. - Numele nou trebuie să fie adăugat și în setările contului:
După aceste modificări, la următorul tender o să fie persoana nouă responsabilă. În cele existente, ramîne persoana veche, ca contact.

6.4 Favorite – În această rubrică Dvs puteți adăuga procedurile care vă sunt interesante, pentru a le analiza. Pentru aceasta este necesar să găsiți procedura respectivă pe site, o deschideți și accesați Steluța din dreptul denumirii procedurii.


6.5 Documente – Această rubrică poate fi utilizată cu scopul salvării documentelor. Nimeni, cu excepția utilizatorilor cabinetului, nu pot vedea aceste documente.
