Care sunt termenii minimi de primire/depunere a cererilor de participare cât și a ofertelor pentru procedurile de achiziții publice?
Termenul de transmitere a răspunsurilor Autorității Contractante la solicitările de clarificări parvenite de la operatorii economici ?
Cine o să elibereze certificatele specialiștilor pentru a desfășura procedura de achiziție publică din cadrul Autorității Contractante?
Autoritatea Contractantă poate să anuleze decizia de atribuire a contractului de achiziție publică, după adoptarea deciziei de atribuire ?
Autoritatea Contractantă este obligată să prezinte documentele din oferta unui operator economic la solicitarea altui participant la procedura de achiziție?
Contractul de achiziție este executat în termen, termenul de valabilitate al acestuia este expirat și nu au fost efectuate plățile pentru bunurile/serviciile livrate sau lucrările executate. Care sunt acțiunile Autorității Contractante?
Este posibil la moment ca Autoritățile Contractante să contacteze/selecteze furnizorii de servicii de achiziții?
Dacă s-a depus o singură oferta la procedura COP pentru bunuri/servicii, cum are loc și dacă are loc licitația electronică? Poate fi atribuit contractul sau nu în cazul unei singure oferte?
Declarația privind cifra de afaceri se referă la cifra de afaceri totală a organizației sau la cifra de afaceri pe domeniul specific contractului?
Care este perioada pentru care se solicită experiența minimă în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de servicii?
Care este perioada pentru care se solicită experiența minimă în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de bunuri?
Care este perioada pentru care se solicită experiența minimă în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări?
În cazul în care contractele se atribuie mai multor ofertanți pe diferite loturi, darea de seamă se întocmește pentru fiecare lot în parte?
Care este termenul de depunere a unei contestații la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor privind documentația de atribuire sau rezultatele procedurii?
În cazul în care în ofertă se constată un document lipsă, autoritatea contractantă trebuie să îl solicite de la operatorul economic sau este în drept să îl descalifice?
Cum are loc decurgerea termenelor de clarificare și depunere a ofertelor în cazul în care se contestă documentația de atribuire?
Membrii grupului de lucru pentru achiziții din cadrul AC sunt obligați să semneze Declarațiile de confidențialitate și imparțialitate?
Dacă autoritatea contractantă a răspuns la una din clarificări după expirarea perioadei de clarificare, cum este prelungit termenul de depunere a ofertelor?
Are dreptul autoritatea contractantă să modifice cantitatea de bunuri la momentul adjudecării contractului?
Este posibil de respins un ofertant, cu care autoritatea contractantă a avut o experiență negativă în executarea altor contracte de achiziției?
Cum de procedat în cazul în care în darea de seamă sunt solicitate mai multe forme de garanție, iar în fișa de date a achiziției doar una?
Poate autoritatea contractantă accepta certificatul privind lipsa sau existența datoriilor la Bugetul de stat, dacă certificatul constată prezența datoriilor?
La desemnarea câștigătorului este nevoie de procesul-verbal de evaluare a grupului de lucru. Dacă da, el este generat de sistem?
Dacă la etapa de depunere a ofertelor AC a solicitat completarea DUAE, este necesar să solicite și prezentarea tuturor documentelor la care acesta face referire?
Într-o procedură de achiziții publică AC a inclus un lot cu 20 de poziții – obiecte (lucrări, bunuri, servicii) care au primele trei cifre ale codului CPV identic. Un ofertant nu are toate cele 20 de poziții. Are dreptul OE să aplice la acest lot, dacă nu are toate pozițiile solicitate?